Tip of klacht melden

Tip of klacht?

Bespreek het met ons

Wij proberen zo transparant en duidelijk mogelijk te zijn, zodat iedereen begrijpt wat er gebeurt of moet gebeuren. Hierbij staan wij open voor kritiek zodat we blijvend aan onze verbeterpunten kunnen werken om alles goed te laten verlopen.

Wanneer je opmerkingen of verbeterpunten hebt nodigen wij je uit om een bericht via het online MGN portaal te sturen of telefonisch contact op te nemen met de praktijk.

Zit je iets dwars? Maak het bespreekbaar

Is dit lastig of kom je er met ons niet uit? Dan kun je de klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. Deze zoekt samen met jou naar een oplossing voor je klacht of probleem en kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

Je kunt hiervoor het klachtenformulier gebruiken op de website van Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). De klachtenfunctionaris is te bereiken op telefoonnummer 088-0229190. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.

Voor meer informatie verwijzen we naar de website van SKGE