“Regel uw zorg wanneer het u uitkomt met MijnGezondheid.net!“
We willen de juiste zorg op het juiste moment en op de juiste plek blijven leveren, nu en in de toekomst. Door gebruik te maken van goede digitale ondersteuning houden we meer tijd over voor patiëntenzorg. Hierdoor zul je als patiënt vaker direct contact met de huisarts of zorgverlener hebben wat in veel gevallen patiëntvriendelijker en efficiënter is. Het is op ieder moment van de dag mogelijk een afspraak te plannen of een e-consult te sturen. Door deze manier van werken beperken we wachttijden, handelen we zaken direct af en hebben wij meer tijd voor een gesprek. Samen kiezen wij de zorg die het beste bij je past.
Via MijnGezondheid.Net (MGN) kun je eenvoudig en snel allerlei zaken regelen met de huisarts, praktijkondersteuner of assistente. Met MGN is de praktijk 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar.
Om toegang te krijgen tot MGN moet je in het bezit zijn van een geldige DigiD. Om het gebruik nog gemakkelijker te maken is er daarnaast de MedGemak App die gratis is te installeren op de telefoon.
Hoe werkt het?
Wanneer u direct na aanmelden inlogt, kunt u nog niet meteen uw dossier inzien omdat de praktijk dit eerst moet activeren. Probeer dus stap 2 pas na enkele werkdagen.
Veelgestelde vragen en alle instructievideo’s over MijnGezondheid.net en de app MedGemak kun je op deze pagina vinden.
Meer weten..?
Meer weten over hoe digitale zorg jou en de huisarts kan ondersteunen? Kijk eens bij de online lessen van Digivitaler.
Privacy
Privacy staat voorop. Om er voor te zorgen dat jouw gegevens goed beveiligd zijn, log je in op MijnGezondheid.Net met je DigiD met sms-verificatie. Let erop dat u je medische gegevens alleen deelt met personen of instanties die daar recht op hebben.